تاریکی

TIK TOKS THAT FINALLY GOT ME TO CRY LAUGHING | Try Not To Laugh (Fan Submissions) 

مشترک شدن
بازدید 530K
99% 5 285 14

Tik toks are now a way of life, there is no more running from it, so we need to find the funniest videos that Tik Tok can offer..if you are reading this and you think you are that person, send me the funniest videos to my twitter!
More Kubz Scouts Try Not To Laugh:
iritem.info/cd/fy-lm-h-y/aMKCZq-bmHumpo0.html&ab_channel=KubzScouts

Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
(These are the only socials that I currently have, anything else is not me!)
---------------------------
We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!
#KubzScouts

بازی‌

تاریخ انتشار

 

2021 13 فوریه

هم‌رسانی:

هم‌رسانی:

دانلود:

..بارگذاری...

افزودن به:

لیست پخش من
تماشا در فرصتی دیگر
نظر 100   
Menacing Dummy
Menacing Dummy پیش 2 ساعت
Majority of those tweets were tiktoks (not a fan of tik tok)
Mike Juste Jr
Mike Juste Jr پیش 17 ساعت
costco kpop haircut lookin ass
snowgolemgamer
snowgolemgamer پیش روز
GTA V barber one is so true XD
izumi midoriya
izumi midoriya پیش روز
Your laugh makes me smile
gold
gold پیش روز
10/10 intro
Fun Cracker家族
Fun Cracker家族 پیش روز
Jays laugh my days better :)
Blumpkin Arsenal
Blumpkin Arsenal پیش روز
Nah we have a shelter with wondows
NeKroS
NeKroS پیش 2 روز
sykkuno?
Poet Thao
Poet Thao پیش 2 روز
6:08 Jay laughing while saying "Peanut sadness": Me trying not to laugh because I'm watching this in class:
It's PG Here
It's PG Here پیش 2 روز
That's definitely ssj2 son gohan figurine in the middle section of his figurine shelve. I just know it
Ich bin Deutscher
Ich bin Deutscher پیش 3 روز
Costco loop member haircut lookin ass
Rich Matthews
Rich Matthews پیش 3 روز
This girl is on five
Kango Parell
Kango Parell پیش 3 روز
Please do another!!!
Iconic
Iconic پیش 3 روز
some of these tiktoks suck big ckeeks until jay starts laughing and then I start laughing at his laugh
Radha
Radha پیش 4 روز
7:06
_ Pan•Pancakes _
_ Pan•Pancakes _ پیش 4 روز
Costco kpop member haircut lookin ass
Phantom Mist
Phantom Mist پیش 4 روز
Fun fact:9:03 is an old meme thing
r0ttensugar
r0ttensugar پیش 4 روز
If u didn’t laught at the chicken bone skin tone vid then ur satan im sorry
Nakros Dan
Nakros Dan پیش 4 روز
we all fighting our demons you ain't special
ur mom
ur mom پیش 4 روز
That inner voice in the beginning reminds me of that simulacra thing😳😌
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
😆😂 lol9:26
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
8:21
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
Omg 😂
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
Lol 6:19
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
So funny 3:15
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
2:45
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
This made me laugh to
Aracely Bonilla
Aracely Bonilla پیش 6 روز
This made me laugh 2:34
Rosalie Gonzalez
Rosalie Gonzalez پیش 7 روز
am i the only one that doesnt laugh but laughs with jay just cuz of his laugh ...-_- make.no.sense i dont think u get it ;-;
irl._. mikan
irl._. mikan پیش 6 روز
I think he is attractive
Ana Diaz
Ana Diaz پیش 7 روز
0:52 you sound like Lobit bro.
Mæø the demonic wøłfīe
4:35
Salty Umbrella
Salty Umbrella پیش 7 روز
Can we have a moment of scilence for those who were in jay's "no" montage?
Lucien
Lucien پیش 8 روز
Costco kpop member haircut lookin ass
TheDarkKnight
TheDarkKnight پیش 8 روز
I can make jay laugh but I don’t wanna take the time to make a twitter account
Bralene Davis
Bralene Davis پیش 8 روز
Not jay being the next bts member
Inda Rastoder
Inda Rastoder پیش 8 روز
Why dont you try playing Danganronpa V3 I heard the voice say.
Jocelyn Hunt
Jocelyn Hunt پیش 8 روز
Himey hug 😂
Kojima
Kojima پیش 9 روز
Jay is just so much better laughing then screaming I’d rather not see my favorite content creator scream a lot
Joseph Ramirez
Joseph Ramirez پیش 9 روز
😐
Aria Rapoza
Aria Rapoza پیش 9 روز
this is the one
moon light moon light
moon light moon light پیش 9 روز
OH JESUS
MaxiMale Lyon
MaxiMale Lyon پیش 9 روز
Do another please on Twitter
Bruh Gonazon
Bruh Gonazon پیش 9 روز
ayy wassup
Lindsey Nixon
Lindsey Nixon پیش 9 روز
I only laughed once at the Chucky one Edit: wait no I'm cappin I actually laughed at the "cockwasher" Vid too
Word Spread
Word Spread پیش 9 روز
Thats facts boi: Me: Ima go play- My brain: Go study and do your homework Me: Nah My brain: Do it or ill make you think of the worst possibilities Me: Nah My brain: **Makes me anxious** Me: GAHHHHHHHHHHH My brain: Now will you do it mortal? Me: **Making in pain sounds** **Breathes in** Nah My brain: Ok nvm
James Catacutan
James Catacutan پیش 9 روز
2:55 I thought there's someone there to shout "Sir! SIR!"
ThewyCypress 810
ThewyCypress 810 پیش 10 روز
I love this intro 😂😂❤️
Sami
Sami پیش 10 روز
honestly his reactions are funnier than the actual videos😂
carolina
carolina پیش 10 روز
react to bts again the got hotter 😌
Hendri Tierestia
Hendri Tierestia پیش 10 روز
I dont know if that "oh jesus" is jay or sykkuno LOL
Bruh Gonazon
Bruh Gonazon پیش 10 روز
nobody: Jay: hearing voices in his head talkin bout cheeks and not the face
Pink Gamehouse
Pink Gamehouse پیش 10 روز
U made me laugh at 0:32
goth pig
goth pig پیش 10 روز
you should call this series "try to laugh" hshhsa
La Bonnie Greene
La Bonnie Greene پیش 11 روز
if chucky was in a gang or the hood he would say that hahahahaha
Sapphire Shores
Sapphire Shores پیش 11 روز
Costco kpop member haircut lookin ass
Bela Morgoldplease
Bela Morgoldplease پیش 11 روز
Loved the intro Jay!!!
Random MV
Random MV پیش 11 روز
Damn anime protagonists jay in the house
PaperJam Sans
PaperJam Sans پیش 11 روز
I think i found the sphinxs nose. its on jays face. (yed i know that roast was weak) Love your videos,never fail to make me laugh! ❤ hope you have a wonderful day,night,or afternoon! (P,S tell mason i said hi :))
Luce
Luce پیش 11 روز
7:03 gold !!
BOOTY SCRATCHER
BOOTY SCRATCHER پیش 12 روز
7:05 BrUH WHOEVER SENT THAT SUBMISSION ...HMU I NEED THAT VIDEO PLSJRIS I CANT
Ladygirlmomo
Ladygirlmomo پیش 12 روز
Just in case you wanna know these clips are WHAT him luagh 1. 3:45 2. 4:50 3. 6:39 4. 7:22 5. 8:06 6. 8:32 7. 9:12 Like.of he should make a completion of him laughing these
Gamer Migi
Gamer Migi پیش 12 روز
Bruh dis mans intros are another level
Monster _ Lock
Monster _ Lock پیش 12 روز
The inner voice is actually Jay's masochism.
kari
kari پیش 12 روز
“shelter with windows” PLSSJAJFJA
Dana paola Montano
Dana paola Montano پیش 12 روز
Me: dies of laugher him be like: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
SJ
SJ پیش 12 روز
If I see "Costco kpop member haircut lookin ass" comment, i swear on my mama I won't do anything
S A T U R N
S A T U R N پیش 12 روز
0:05 That angle when anime charecters are about to go insane lol
6fx
6fx پیش 12 روز
jay says "oh jesus" me: sykkuno?
sum_loser yeeett
sum_loser yeeett پیش 12 روز
I LOVE THE INTRO LMFAO
xkabut0
xkabut0 پیش 12 روز
Costco kpop member haircut lookin ass
{Leslie}
{Leslie} پیش 12 روز
Random sentence of the day... I think someone baked a hamster in my muffin
ZaceYT
ZaceYT پیش 12 روز
Bts is typing
Junko Enoshima
Junko Enoshima پیش 12 روز
UWAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH. ... UWAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. AHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH-
WhatisNot
WhatisNot پیش 12 روز
Make a reaction video from subreddit post like Jordan Reacts. I know that you know him Jay, I’ve seen you playing phasmophobia one time with him.
WhatisNot
WhatisNot پیش 12 روز
Jay I think you need to take a break from cringy tiktok videos and continue another 50/50 reddit video.
Kodi •&•
Kodi •&• پیش 12 روز
3:23 why’s this feel like it’d be in bully if it could?
Kodi •&•
Kodi •&• پیش 12 روز
Free random tomatoes
Alex V Balbuena
Alex V Balbuena پیش 12 روز
7:18 😂
Raeex
Raeex پیش 13 روز
COME ON JAY NOT EVEN GONNA LAUGH AT A MANSLAYER VIDEO! Lol this whole vid still funny tho.
GBk Clan
GBk Clan پیش 13 روز
i remembered this mans used to have anime boy hair
MelloCritic
MelloCritic پیش 13 روز
I’m gonna be the only one asking, but that head in your voice...dude...are you o k a y ?
Briannah Kim
Briannah Kim پیش 13 روز
His laugh makes me laugh
Apollo_yeet
Apollo_yeet پیش 13 روز
It ain’t top shelf, look again, that’s top tree with holes
Smol Jin Boii
Smol Jin Boii پیش 13 روز
9:36 Costco? Nah bruh. More like Walmart "Great Value" Kpop Member haircut looking ass 🤣
Stxxxberry_Flower
Stxxxberry_Flower پیش 13 روز
"If you don't talk to me dang it i'm gonna throw u in the fire!!!" "Bit if u dont put me down with yo chicken bone skintone leave me alone head app bananna buckle head app" Her face: wHaT i Do To YoU?!
cookieworld girl
cookieworld girl پیش 13 روز
Nah that ain't Costco thats Dollar tree 😭
Tiny Beans
Tiny Beans پیش 13 روز
9:36 cool quote🙃
Kat adora
Kat adora پیش 13 روز
Such a intro...dang
crankyyam
crankyyam پیش 13 روز
Costco kpop member haircut lookin ass
adonis
adonis پیش 13 روز
Love the intro
Gracie Leigh
Gracie Leigh پیش 13 روز
That’s not Costco, that’s straight up Dollar Store Kpoop Member 👋🏽💀
De Wang Lai
De Wang Lai پیش 13 روز
I am a kid watching this is will be like whaaaaat where is the FREAKING FUNNY
• Xcupid •
• Xcupid • پیش 13 روز
Hold up that one tiktok about everything being off brand honestly I prefer Dr. Thunder over Dr. Pepper
Ilovemy Barbie house
Ilovemy Barbie house پیش 13 روز
OMAGASH I DIDNT KNOW JAY WAS HALF FILIPINO😡
mxlki
mxlki پیش 13 روز
7:05 def the best part
seren
seren پیش 13 روز
these intros are getting better and better lmao
RATGURL -:P
RATGURL -:P پیش 14 روز
Is this what really happens in his head ???
Anime Derek03
Anime Derek03 پیش 14 روز
2:51 Jay: This dude might have lagged but the humor been disconnected -Jay 2021
Chippy Chap
Chippy Chap پیش 14 روز
I havent watched this guy in like 4-5 years and im happy to see he hasnt changed abit.
anqxia
anqxia پیش 14 روز
surprised he didnt go off about him thinking he has acne
بعد
AFK Arena
14:18
بازدید 2.8M
روتين فرش الشقه😍
11:54
روتين فرش الشقه😍
11:54